sobota, 2 czerwca 2018

Cześć, to ja!

Hej! Jestem Laura, a Ty? Rozsiądź się wygodnie, chcę chwilkę pogadać. A może dłużej? Zapewniam Cię, że nie jestem żadnym przybyszem z kosmosu, wymysłem Twojej wyobraźni ani jakimś dziwnym, nieznanym Ci dotąd stworzeniem. Jestem po prostu sobą. Także pozwól, że wyjaśnię Ci parę spraw.



Możliwe, że masz wrażenie, że już mnie wcześniej widziałeś, słyszałeś o mnie... a może byłeś w tym moim małym kąciku? Może znasz moją opinię na temat niektórych rzeczy? Jeśli na chociaż jedno z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, bardzo mnie to cieszy. W takim wypadku lepiej będzie Ci szło przebywanie w tym miejscu. A przecież chcę Ci ten czas umilić!

Skoro już wiesz, kim jestem, powinnam powiedzieć Ci co będę tutaj robić. Otóż, moja praca nie będzie się różnić zbytnio od tego, czego ode mnie oczekujesz. Mam zamiar zabrać Cię w głąb Twojego umysłu i wyobraźni, przedstawiając Ci światy, o których kiedyś słyszałeś lub może nie miałeś zielonego pojęcia. Mam do Ciebie tylko jedną prośbę. Bądź uważny, gdy tutaj jesteś, nie możesz pominąć żadnych istotnych rzeczy!

Czy wiesz już wszystko? Więc wybacz mi lekkie spóźnienie. Poprawię się! A tymczasem, uroczyście przysięgam, iż knuję coś niedobrego! Więc zostań ze mną. Ja też z Tobą zostanę. 
Czy dasz mi drugą szansę?

12 komentarzy:

  1. Hej, będę do ciebie zaglądała :) Czekam na nowe wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowym starcie! Dużo sił, wytrwałości i KSIĄŻEK ;D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Akcja reaktywacja! Bardzo mi miło, że się odezwałaś. Czekam na kolejne, nowe posty. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się niezmiernie cieszę, że mogłam wrócić :D Dziękuję <3

      Usuń
  4. Cześć :D nigdy tu nie byłam ale fajnie że wróciłaś do blogowania (ja wróciłam miesiąc temu ;)) powodzenia będę wpadać zeby sprawdzić co ciekawego czytasz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, w takim wypadku dziękuję z całego serduszka za nowego czytelnika <3

      Usuń
    2. Witaj :)
      Będę zaglądać,dziś trafiłam tu po raz pierwszy, ale czuję pozytywną energią!
      Zapraszam do mnie:)
      https://shiracoffeebook.blogspot.com/?m=1

      Usuń
    3. Aaa, w takim wypadku dziękuję i witam <3

      Usuń