sobota, 30 czerwca 2018

Seriale w sam raz na wakacje!

Hej skarby!
Nie będzie to super ambitny post, ale zaczęły się wakacje, więc myślę, że każdy z nas potrzebuje lekkiego odmóżdżenia. Przychodzę do Was dzisiaj z zestawieniem seriali, które moim zdaniem są idealnie na ciepłe i wakacyjne wieczory. Oczywiście zapraszam do wypowiedzenia się na ich temat i piszcie w komentarzach seriale, które Waszym zdaniem są idealne na lato!


1. Glee

Uwaga, będę krzyczeć.
JEŚLI JAKIMŚ CUDEM NIE OBEJRZAŁEŚ TEGO SERIALU, MARSZ MI GO OGLĄDAĆ I TO JUŻ!
Skończyłam krzyczeć. Oglądałam bardzo wiele seriali, niesamowicie dobrych seriali, jednak żaden nie był w stanie tak bardzo być głęboko w moim serduszku jak Glee. Wiecie, nie jest to serial, który porusza okropnie trudne tematy. To serial, który porusza kwestie, które są najbliższe młodemu pokoleniu. Wszystko to przy cudownej otoczce piosenek, które znają wszyscy. Glee długaśna, ale pełna ciepła, radości i niesamowitego klimatu historia. Nie wiem, co tu dużo mówić, po prostu musicie to obejrzeć!

2. The Walking Dead

Tak! O ile nie macie bardzo słabych nerwów i lubicie troszkę dreszczyku, to polecam Wam ten serial z całego serduszka. Poza tym, podejrzewam, że większość z nas, chce czasami uciec od cukierkowych historii miłosnych czy wielkich problemów życiowych bohaterów. No dobra, apokalipsa zombie to też problem, też życiowy... dość duży problem życiowy... ale wiecie o co chodzi. Serial mistrzowsko nakręcony i myślę, że wielu osobom przypadnie do gustu, mimo wszystko!

3. Atypical

Na ten serial natchnęłam się przypadkowo i nie żałuję! Życie osiemnastolatka, który zaczyna robić rzeczy, takie jak każdy w tym wieku. Zaczyna chodzić na randki, imprezować, próbować nowych rzeczy... jest tylko jedna różnica. Od urodzenia zmaga się z autyzmem. Niech nie odrzuca Was na historia ze względu na temat. Życie Sama, jest pokazane bardzo wiernie do życia nastolatka z autyzmem. Ale nie jest to wcale smutna i pełna rozpaczy historia. To bardzo niesamowite zdarzenia, przy których nie raz można się sporo uśmiać! Zabawna, barwna i ciepła historia, która jak na mój gust, jest idealna na letni wypoczynek!




4. The end of the f***ing world

O tym serialu ostatnio było dość głośno. Nie dziwię się, bo jest dość nietypowy w swojej historii jak i przekazie. Nie jest bardzo łatwy, jak poprzednie seriale, które wymieniłam, ale krótki i treściwy, bez zbędnych motywów i wątków. Jeśli potrzebujecie czegoś innego oraz czegoś przy czym trochę można pomyśleć, polecam Wam ten serial z całego serduszka! Zachwycił mnie klimat i gra aktorska. Jest to zdecydowanie jeden z największych plusów! Historia nastolatków, którzy nieco odstają od społeczeństwa i żyją po swojemu. I co tu więcej mówić, jeśli jesteście spragnieni czegoś nowego, powinniście to oberzeć! Przebrnięcie przez cały serial zajmuje nie więcej niż jeden dzień. Warto!



5. Breaking Bad

Serial zdecydowanie znany większości ludzi. I nic dziwnego, historia starszego nauczyciela chemii, który postanawia rozkręcić biznes i produkować metamfetaminę, zaciekawiła niejednego wybrednego widza! Dzieje się tu dużo, ale myślę, że w wakacje wiele osób ma umysł na tyle odświeżony, że jest w stanie pochłonąć ten serial bardzo szybko! Sama jestem w trakcie oglądania go i jestem pod naprawdę wielkim wrażeniem!



A oto moja lista seriali, które pomogą Wam odpocząć trochę w te wakacje. Oczywiście nie zapominajcie o czytaniu książek! I podzielcie się Waszymi serialami!
Buziaczki!

24 komentarze:

  1. Nie oglądałam Glee xD Kilka osób próbowało już mnie zachęcić do obejrzenia tego serialu - i ja wierzę, że on jest dobry, ale jakoś nie mam na niego ochoty :P
    TWD jest nie dla mnie xD Prawdopodobnie zeszłabym na zawał przy oglądaniu xD
    Atypical może kiedyś obejrzę, bo brzmi nieźle, ale ten serial plasuje się raczej jakoś pod koniec mojej listy :P
    The end of the f***ing world koniecznie muszę obejrzeć! Tyle o nim słyszałam i tak bardzo chcę go zobaczyć! Jak tylko będę miała troszkę więcej czasu, to się za niego zabieram!
    Breaking bad też mam gdzieś tam w planach, więc kiedyś mam nadzieję obejrzeć :D
    Fajny post! ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam z całego serduszka te seriale! W sumie jeśli spodoba Ci się Atypowy, to Glee najpewniej też, zachęcam! :D

      Usuń
  2. Nie oglądałam nic, nawet Glee, ale nie bij, na swoje usprawiedliwienie powiem, że znajduje się na liście do obejrzenia!!! :*

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie leć oglądać jak najszybciej! :D

      Usuń
  3. Oglądałam cały The End of...i był super! Nieoczywisty, bardzo spójny odnośnie fabuły i samo zakończenie gdzie bohater wyciąga refleksje. Tak naprawde każdy z nas gdzieś po części jest TYM JAMESem co ma podobne myśli gdy doświadczy czegoś z kiedyś niecodziennego oraz przykrego. Każdy z nas po czasie dostrzega co jest ważne :)
    Pozdrawiam
    FotoHart Blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie ujęte! Ten serial jest mistrzowski! ♥

      Usuń
  4. The end of the f***ing world mam w planach, bo koleżanka bardzo polecała. :D
    Od iebie dodałabym jeszcze Riverdale, który kilka dni temu skończyłam oglądać i który też się może nadać na wakacje, oglądałaś może? :)
    Pozdrawiam!
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam i rozważałam również czy nie umieścić go tutaj, ale doszłam do wniosku, że od siebie musiałabym polecić jedynie pierwszy sezon! Bo jak dla mnie cały serial jest zbyt przewidywalny, co zabrałoby rozrywkę wakacyjną :(
      Buziaczki! ♥

      Usuń
  5. Słyszałam o wszystkich z tych seriali, ale żaden mnie jakoś szczególnie nie zainteresował. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie zachęcam, gdybyś się jednak zdecydowała! :D

      Usuń
  6. KOCHAM "Glee" <3 Widziałam całość dwa razy i wciąż bardzo często wracam do konkretnych piosenek ;) Pozycje nr 3 i 4 brzmią fajnie, sprawdzę je ;)


    Pozdrawiam,
    Paulina z naksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie tak samo jak ja! Glee to serial, który jest bardzo głęboko w moim serduszku.
      W takim razie życzę miłego oglądania! :D

      Usuń
  7. The Walking Dead chciałabym oglądnąć, ale nie potrafię znaleźć tyle czasu, żeby zrobić kilka maratonów :( Oglądam więc krótsze - np. SKAM :D Swoją drogą polecam!
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do SKAM nie jestem jeszcze zbyt przekonana, ale staram się właśnie to zmienić.
      Jak znajdziesz czas to polecam zapoznać się z The Walking Dead! :D

      Usuń
  8. Ciekawa lista, bardzo różnorodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam kiedyś w tv kilka odcinków Glee :D może kiedyś obejrzę całość :p zainteresował mnie Atypowy, lubię seriale o nastolatkach :D teraz oglądam Reign i this is us. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam bardzo do bliższego poznania się z Glee oraz obejrzenia Atypical!

      Usuń
  10. Dzięki za tą listę, szukałem czegoś na wakacje :D
    Pozdrawiam,
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy! Mam nadzieję, że któryś z tych seriali przypadnie Ci do gustu!

      Usuń
  11. Oglądałam jedynie ,,The end of the f***king world".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten serial ostatnio był naprawdę bardzo popularny!

      Usuń